Arhiiv 2011/12

Õppereis Saksamaale

20.03.12

6.- 12. märtsini toimus traditsiooniline õppereis Saksamaale, millest võtsid osa turismikorralduse, multimeediumi, tarkvara ja andmebaaside halduse, pagar-kondiitri ja koka eriala õpilased.

Õppereisi peaeesmärgiks oli suurimate turismimesside ITB 2012 Berlin ja infotehnoloogia CeBIT külastamine, mis toimusid vastavalt Berliinis ja Hannoveris.
Sõit kulges läbi Läti, Leedu ja Poola. Kogu reisi vältel tegid õpilased esitlusi erinevatel turismi- ja infotehnoloogiateemadel rikastades sellega oma kaassõitjate tarkusevaramut.
Esimene ööbimine toimus Kaunases, hotellis Magnus, kust peale maitsvat õhtusööki algas väike linnaekskursioon.
Teine päev oli kõige pikem teel Saksamaale. Jõudes Slubice linna oma hotelli Relax oli meil traditsiooniline poola õhtusöök, seejärel läksime puhkama, et koguda jõudu järgmiseks päevaks Berliini külastamiseks.
Kolmas päev oli muljeterohke, sest sel päeval külastasime Berliini. Oma külastust alustasime me Lääne-Berliini kunagisest keskusest KuDammist, kus külastasime keiser Wilhelmi Memoriaalkirikut ning saime visata pilgu Berliini Loomaaiale. Lääne-Berliini keskuse külastamise järel sõitsime Aleksander platsile, teel sinna nägime Reichstagi, Branderburgi väravaid, võiduausammast Sigessäulet ja kuulsat tänavat Unten den Linden. Vaatamata vihmasele ilmale jäid õpilased rahule lühikese, kuid sisuka Berliini külastusega. Peale lõunat jagunes rühm kaheks - turismimessi külastajad jäid Berliini, teised sõitsid aga Schöningeni, mis asub Hannoveri lähedal.
Neljandal päeval külastasid rühmad erialamesse.
Messid vapustasid meid oma suurusega.
Turismimessil jäid eriti silma Kreeka, Egiptuse, Türgi, Israeli ja Aserbaidžaani ekspositsioonid. Messil oli palju erinevaid meistriklasse, etendusi ja degusteerimisi.
CeBITil paistsid silma Microsofti, Google, Inteli ekspositsioonid. CeBIT laboratooriumis toimus võistlus arvutimängude huviliste vahel, mis lisas oma põnevust toimuvale.
Tagasiteel peale ettekandeid tegime ka väikese ja huvitava rühmatöö, mille raames vahetasime üksteisega muljeid messidest. Õhtul jõudsime Varssavi, kus nagu ka Kaunases oli võimalik võtta osa õhtusest ekskursioonist.
Õppereisil osalenud õpilased on väga tänulikud Narva Kutseõppekeskusele võimaluse eest läbi teha nii huvitav ja kasulik reis.