Arhiiv 2011/12

Õppereis Rakvere teenindusettevõtetesse

10.10.11

Meie keskuse sünnipäeva eel, 29.09.2011 käisime meie, teeninduserialade õpilased koos oma õpetajate Irina Ossipenko, Jelena Zabegajeva ja Julia Pilliga Rakvere ettevõtetes.

Õppereisi eesmärgiks oli antud regiooni teenindusvaldkonnaga tutvumine, kaasaegsete klienditeenindamise meetodite ja võtete uurimine.

Ekskursioon algas mõisas töötava puhkekompleksi „Villa Theresa“ külastamisega, mis paikneb linna ühes kauneimas kohas. 18.sajandil ehitatud mõis taas avati ettevõtja poolt 21. saj alguses. Meie suur rühm külastas hotelli administraatoriga numbritube, konverentsisaali, puhkepaiku vaatega pargile ja suveterassile. Rühm sai praktilise kogemuse - administraatori kõne, käitumisviis ja žestid näitasid, et meie ees on oma ala spetsialist ja oma tööd armastav inimene. Eesti keeles toimunud ekskursiooni lõpus kutsuti meid restorani, kus me imetlesime väga ilusat interjööri, lehitsesime albumit fotode ja märkmetega mõisa ajaloost, esitasime küsimusi harjutades seejuures eesti keelt.

Tulvil positiivseid emotsioone, sõitsime me Eesti ühte suurimasse kaubanduskeskusse, kus ootas meid keskuse juhataja Andres Uska. Ta jutustas meile keskuse kõige tähtsamatest kaubandusettevõtetest (kokku neid on üle 70!), kliendi tähendusest konkurentsi tingimustes. Me nägime Põhjakeskuse kõige suuremat kauplust – RIMI ja võrdlesime seda ettevõtet Narva osakonnaga Fama keskuses. Suur osa ajast kulus ülesannete täitmisele. Oli väga meeldiv tunda end kliendina ja analüüsida meid teenindavate inimeste tegevust ning võrrelda oma teoreetilisi teadmisi, mida me oleme jõudnud omandada õppetöö jooksul.

Kogesime Rakvere kaubanduskeskuse töötajate professionaalsust. Sõit oli meile suurepäraseks praktikaks. Aitäh administratsioonile, bussijuhile ja meie õpetajatele.

Müügikonsultandi õppe õpilased ja täiendõppe kursuslased.

Rakveres